
Velkommen til Harzen
.png)
Oplev natur, afslapning og eventyr i perfekt harmoni.
Om Harzresidenz
Vores familiedrevne hotel ligger på områdets højeste punkt, Ramberg (587 m over havets overflade), væk fra vejens støj og i udkanten af skoven. På vores ikke-ryger hotel i landsbyen Friedrichsbrunn vågner du hver morgen lige ved siden af Harzens idylliske skove.
Vores komfortable værelser er det perfekte udgangspunkt for at udforske mere end 190 km naturskønne vandrestier, besøge spaparken Friedrichsbrunn eller opleve andre fritidsaktiviteter.
Vi glæder os til dit besøg!

Ankom og slap af
.png)
Nyd din tid ude på landet

Genoplad dine batterier
Velkommen til vores grønne paradis. Udover de majestætiske skove i Harzen venter vores hotels egen have på dig, hvor du kan slentre, ligge, læse en bog eller blot nyde solen.
Vores terrasse eller udestue giver også mulighed for at koble af og leve i nuet.
Her kan du få et bedre indtryk af vores hotel.


Perfekt start på dagen
Perfekt forstærket kan du starte hver dag fuld af energi, for vores overdådige morgenmadsbuffet er inkluderet i hver overnatning.
Der serveres morgenmad dagligt.
8:00 - 10:00 i vores vinterhave. Bagefter kan du starte dagen frisk eller tjekke komfortabelt ud indtil kl. 11:00 på din afrejsedag.
Christian Völkel
Et vidunderligt hotel ... Det er ikke kun værelserne og indretningen, der scorer point, omgivelserne er også fantastisk smukke. Jeg kan helt klart anbefale.... Der er et saunaområde og en stor vinterhave til spisning.
Til lidt større fester er der et kærligt designet rum til rådighed separat... Jeg var en allround tilfreds gæst...
André
Et roligt beliggende, meget rent hotel med et fremragende køkken og et meget venligt personale. Jeg fejrede min fødselsdag her og var mere end tilfreds. Super rare mennesker, værelserne og hotellet er meget rene, og kokken gør et meget godt stykke arbejde! Jeg ville komme tilbage igen bare for schnitzel eller stegt svinekød.
Så jeg kan kun anbefale dette hotel.
Margarethe W
Meget flot hotel med rene værelser, værelserne er venlige og hyggelige, vores badeværelse var stort nok. Personalet er meget venligt og hjælpsomt, maden var tilstrækkelig og smagte rigtig godt. Morgenmaden fra buffeten lod ikke noget tilbage at ønske, vi vil meget gerne komme tilbage.
.png)
.png)
.png)